גם אתם נסחפים עם הטרנד החדש ומחליפים את האופניים הרגילים שלכם באופניים חשמליים? אם כן אתם ודאי יכולים לכתוב את המאמר הזה בעצמכם, אם לא- אתם מוזמנים לקרוא מדוע מומלץ לבחור באופניים חשמליים.

אופניים חשמליים הם אמצעי תחבורה מהיר, יעיל ושימושי להפליא בתוך העיר. רבים רוכשים אותם על מנת להפיק ולמצות את היתרונות הגלומים בהם.

1. אופניים חשמליים ידידותיים לסביבה

בניגוד לכלי רכב ממונעים, גם באלה שיצרניותיהן משקיעות מאמצים ומשאבים רבים על מנת להפחית את פליטת מזהמי האוויר מהן, אופניים חשמליות הם ידידותיים לסביבה. הם לא פולטים גזים רעילים.

2. אמצעי תחבורה יעיל וחסכוני

שימוש באופניים חשמליים בכלל ובתוך העיר בפרט הוא אמצעי יעיל וחסכוני. ניתן להתנייד עמו בקלות ממקום למקום. הם מייתרים את הצורך למצוא מקום חנייה ואת התשלום הכרוך בה. ניתן להשתמש בהם בכל עת, לאלתר, ללא צורך בשום אמצעי אנרגיה, להוציא את עלות ההטענה בחשמל שנאמדת בסכום זניח, ודאי בהשוואה להוצאות הנדרשות באחזקת רכב: דלק, ביטוח, טיפולים, רישוי, החלפת חלקים מתבלים ועוד.

3. תכירו את הנוף תנשמו אוויר צח

רכיבה על אופניים חשמליים נעשית בקצב שלכם. תוך כדי הרכיבה אתם יכולים לראות את הנוף, לנשום אוויר צח.העולם עשוי להיראות לכם בעיניים אחרות- שקטות, ורודות, יפות. הרכיבה עשויה לאפשר לכם להתוודע אל קיומם של דברים רבים בכלל ואנשים שונים ומעניינים בפרט אשר באופן טבעי רבים לא מבחינים בהם כלל כשהם ספונים בתוך מכוניות.

4. עושים כושר

רכיבה על אופניים חשמליים מאפשרת גם לשלב במהלכה  פעילות אירובית- אם בפידול ההתחלתי על מנת להניע את המנוע החשמלי ואם לסירוגין, בעיצומה של הרכיבה, כאשר רוצים לעשות כושר ועוברים לפידול. האופניים החשמליים מאפשרים שילוב מיטבי של המהנה עם המועיל. המאמץ הנדרש להפעלתם אינו גדול אבל די בו כדי להעניק לכם תחושה כי אתם מבצעים פעילות אירובית, גם אם בעצימות נמוכה או בינונית בלבד.

 אגב, נתון סטטיסטי שעשוי להדהים רבים הוא הנתון לפיו כ- 50% מהנסיעות בכל המכוניות בעולם הן למרחק שאינו גדול מחמישה קילומטר, מה שעשוי להסביר את הכדאיות והתועלת העצומות הגלומות בהעדפת אופניים חשמליים על מכוניות בשל מגוון היתרונות הגלומים בהם, אשר חלקם מפורטים במאמר זה.

רכיבה  על אופניים פוטרת ומשחררת  אתכם מההכרח הבלתי נמנע להיתקע בפקקי תנועה שהופכים, בעצם, לפקקי תנוחה, להיעצר בגלל תקלות שונות בכביש, רמזורים, תמרורים האוסרים כניסה ועוד.

5. חשוב לדעת

אם אתם מתכננים לרכוש אופניים חשמליים חשוב לוודא כי מי שמוכר לכם מוסמך לעשות זאת וכי בידיו אישורים תקפים לייצור או לייבוא ולמכירת אופניים כאלה, לרבות לדגם הספציפי שאתם מתכננים לקנות . חשוב לציין, כי האופניים החשמליים היחידים המותרים לשימוש בישראל הם אלה המופעלים על ידי מנוע חשמלי המונע באמצעות הפדלים (הדוושות).

רוכבים רבים מגלים עולם חדש כשהם עוברים לרכיבה על אופניים חשמליים. הם מתמלאים אנרגיה, חיוניות, רעננות ושמחת חיים. הם מגלים לא רק עולם חדש אלא אנשים חדשים, כשהם מביטים בראי…